Wypoczynek dzieci i młodzieży - otwarty konkurs ofert07.04.2005

Wypoczynek dzieci i młodzieży - otwarty konkurs ofert

07.04.2005

ZAŁĄCZNIK Nr 1

do Zarządzenia nr 16

Kujawsko – Pomorskiego Kuratora Oświaty

z dnia 5 kwietnia 2005 r.

 

 

 

KUJAWSKO-POMORSKI KURATOR OŚWIATY

85-066 Bydgoszcz ul. Konarskiego 1-3

tel. (052) 34 97 637   fax. (052) 34 97 645

www.kuratorium.uwoj.bydgoszcz.pl; e-mail:kurator@uwoj.bydgoszcz.pl
      REGON:00 64 73 024    NIP 554 11 02 660

 

 

ogłasza

 

otwarty konkurs ofert

 

na wspieranie wykonania zadań publicznych w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży w 2005 roku.

 

1.      Rodzaj zadania.

 

Wspieranie przez Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty wykonywania zadań publicznych w zakresie wypoczynku  w 2005 r przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.), prowadzących działalność statutową w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży

 

2.      Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację tego zadania wynosi
w 2005 r. 410.000,-PLN

 

3.      Zasady przyznawania dotacji są następujące:

 

·           wspieranie wykonywania określonych wyżej zadań przez wskazane podmioty odbywać się będzie w formie zlecania zadań publicznych – jako zadań zleconych w rozumieniu art. 69 ust. 4 pkt 1 lit.d oraz art.71 ust 1 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) – przez wspieranie wykonywania tych działań wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie ich realizacji,

·           dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży w 2005 r. wynosić będzie:

a)          10 zł dziennie na 1 uczestnika wypoczynku organizowanego w formie wyjazdowej,

b)         5 zł dziennie na 1 uczestnika wypoczynku organizowanego w miejscu zamieszkania tego uczestnika, 

·           dotacja w wysokości określonej w  punkcie 3, może być przeznaczona wyłącznie na pokrycie kosztów noclegów i wyżywienia uczestników oraz realizację programu
w placówce wypoczynku,

·           dofinansowanie obejmuje wyłącznie uczestników zamieszkujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,

·           nie będzie dofinansowywany wypoczynek organizowany poza granicami kraju.

 

 

 

 

 

4.      Terminy i warunki realizacji zadania:

 

·           placówka wypoczynku może funkcjonować tylko w okresie ferii letnich a czas jej trwania nie może być krótszy niż 6 dni,

·           wnioskodawca musi udokumentować, że organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży jest jego zadaniem statutowym oraz korzysta wyłącznie z jednej dotacji oświatowej.

 

5.         Termin składania ofert.

Oferty sporządzone zgodnie ze wzorem ofert, stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenia MPPiPS z dnia 29 października 2003 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego ramowego wzoru umowy o wykonanie zdania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadnia (Dz. U. Nr 193 poz. 1891) należy składać do dnia 9 maja 2005 r.         w siedzibie Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3 pokój nr 344 w kopercie z dopiskiem Wypoczynek dzieci i młodzieży - zadanie zlecone”. Wzór oferty zamieszczony został ponadto na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy http://www.kuratorium.uwoj.bydgoszcz.pl./  w dziale – Wypoczynek dzieci i młodzieży.

Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

6.        Termin, tryb i kryteria przy wyłonieniu wyboru oferty są następujące: 

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w ciągu 30 dni od ostatecznego terminu składania wniosków. Propozycji podziału środków dokona komisja powołana zarządzeniem Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty z uwzględnieniem:

·           proponowanego programu w placówce wypoczynku,

·           doświadczenia wnioskodawcy w organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży w latach ubiegłych,

·           posiadania bazy adekwatnej do proponowanej formy wypoczynku,

·           rzetelności i terminowości realizacji  w przypadku dofinansowania zadania
w roku ubiegłym,

·           oszczędnego kalkulowania kosztów realizacji zadania,

·           posiadania środków własnych ( min. 15 % ).

 

Priorytetami będą  formy wypoczynku organizowane dla dzieci i młodzieży:

·         będących sierotami, wychowankami domów dziecka oraz innych placówek opiekuńczo – wychowawczych, a także rodzin zastępczych,

·         z rodzin wielodzietnych, żyjących w trudnych warunkach materialnych,

·         niepełnosprawnych i z zaburzeniami somatycznymi potwierdzonymi zaświadczeniem lekarskim i zamieszkujące w środowisku w środowisku ekologicznie zagrożonym,

·         realizowane w miejscu zamieszkania i wyjazdowe o charakterze wypoczynkowo – szkoleniowym (sportowe, artystyczne, językowe, turystyczno – krajoznawcze, rekreacyjno – sportowe, profilaktyczne),

·         środowisk wiejskich i małomiasteczkowych.

 

Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy informuje, że w roku 2004 realizowało zadanie tego samego rodzaju na dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży, których całkowity koszt wyniósł 433 500 PLN. Dofinansowano 38 form wypoczynku, w tym 32 wyjazdowych oraz         6 w miejscu zamieszkania zorganizowanych przez stowarzyszenia i fundacje prowadzące działalność zgodnie z zapisami statutowymi w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży. Łącznie dofinansowano 5 300 uczestników.

 

Kujawsko – Pomorski Kurator Oświaty organizuje w dniu 19 kwietnia br. o godz. 10.00            w Pałacu Młodzieży w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 27 spotkanie informacyjne dla wszystkich podmiotów zainteresowanych uzyskaniem wsparcia wykonania zadania publicznego w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży w 2005 roku.

 

 

Informacje telefoniczne na temat wspierania zadań można uzyskać :

                                w Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy  tel. ( 52 ) 349 76 13,      349 76 43

lub 349 76 24

                                w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Toruniu tel. ( 56 ) 621 85 96

                                w Delegaturze Kuratorium Oświaty we Włocławku tel. ( 54 ) 231 15 51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK Nr 2

do Zarządzenia nr 16

Kujawsko – Pomorskiego Kuratora Oświaty

z dnia 5 kwietnia 2005 r.

 

.....................................     ....................

  (pieczęć organizacji pozarządowej*        (data i miejsce

/podmiotu*/jednostki organizacyjnej)         złożenia oferty)

OFERTA

ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ*/ PODMIOTU*/JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ*

          składana na podstawie przepisów działu II

         rozdziału 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.

       o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

                   (Dz. U. Nr 96, poz. 873)

                 REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO

             ......................................

                       (nazwa zadania)

           w okresie od ............ do ............

                            W FORMIE

                POWIERZENIA WYKONYWANIA ZADANIA*

                  WSPIERANIA WYKONANIA ZADANIA*

                             PRZEZ

                 ..............................

                   (nazwa organu zlecającego)

                             WRAZ Z

    WNIOSKIEM O PRZYZNANIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH

                  W KWOCIE .................

I. Dane na temat organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/

   jednostki organizacyjnej*

1) pełna nazwa ................................................

2) forma prawna ...............................................

3) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w innym rejestrze ...

   ............................................................

4) NIP ......................... REGON ........................

5) data wpisu lub rejestracji .................................

6) inne dane ewidencyjne ......................................

7) dokładny adres: miejscowość .............. ul. .............

   gmina ....................... powiat .......................

   województwo ................................................

8) tel. ............................ fax ......................

   e-mail: ..................... http:// ......................

9) nazwa banku i numer rachunku ...............................

   ............................................................

10) nazwiska i imiona oraz funkcje*/ stanowiska* osób statutowo

upoważnionych do reprezentowania organizacji pozarządowej*/

podmiotu*/ jednostki organizacyjnej*/ w kontaktach zewnętrznych

i posiadających zdolność do podejmowania zobowiązań finansowych

w imieniu organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki

organizacyjnej */(zawierania umów)

...............................................................

...............................................................

11) nazwa, adres i telefon kontaktowy placówki bezpośrednio

wykonującej zadanie, na które organizacja ubiega się o

uzyskanie dotacji

...............................................................

12) osoba upoważniona do składania wyjaśnień i uzupełnień

dotyczących oferty (imię i nazwisko oraz nr telefonu

kontaktowego) .................................................

13) cele statutowe (przedmiot działalności statutowej):

 

 

 

 

 

 

 

 

14) zakres prowadzonej działalności statutowej:

 

 a) działalność nieodpłatna

 

 

 

b) działalność odpłatna

 

 

 

 

 

15) jeżeli organizacja pozarządowa*/ podmiot*/ jednostka

organizacyjna*/ prowadzi działalność gospodarczą:

a) numer wpisu do rejestru przedsiębiorców,

b) przedmiot działalności gospodarczej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Opis zadania

1. Nazwa zadania

 

 

 

 

 

2. Miejsce wykonywania zadania

 

 

 

 

 

3. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania

 

 

 

 

 

 

 

4. Cel zadania oraz rodzaj działań przy realizacji zadania

 

 

 

 

 

 

5. Deklaracja pobierania lub niepobierania wynagrodzenia od

beneficjentów*/adresatów*

 

 

 

 

 

6. Opis kolejnych działań planowanych przy realizacji zadania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Liczbowe określenia skali działań podejmowanych przy

realizacji zadania (należy użyć miar adekwatnych dla danego

zadania, np. liczba podopiecznych, liczba indywidualnych

świadczeń udzielonych tygodniowo/miesięcznie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Zakładane rezultaty realizacji zadania

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania

Całkowity koszt (w zł)               [  ]

  w tym wnioskowana wielkość dotacji (w zł) [  ]

  w tym wielkość środków własnych (w zł) [  ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kosztorys ze względu na rodzaj kosztów

 

 

 

 

 

 

 Lp.

 

 

 

Rodzaj kosztów i sposób ich kalkulacji

 

Koszt

(w zł)

 

 

 

W tym z

wnioskowanej

dotacji (w zł)

 

W tym ze

środków

własnych (w

zł)*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogółem

 

 

 

 

 

 

 

 

Kosztorys ze względu na źródło finansowania

 

 

 

 

 

 

 

 

zapewnili środki finansowe?

 

 

 

zapewnili środki finansowe?

 

 

 

 

 

 Źródło finansowania

 

 

%

 

Wnioskowana kwota dotacji

 

 

 

 

Środki własne

 

 

 

 

Wpłaty i opłaty uczestników projektu - z jakiego tytułu?

 

 

 

 

 

 

 

 

Sponsorzy publiczni - podać nazwę. Na jakiej podstawie przyznali lub

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sponsorzy prywatni - podać nazwę. Na jakiej podstawie przyznali lub

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogółem

 

 

100%

 

Uwagi mogące mieć znaczenie przy ocenie kosztorysu:

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

Pozafinansowy wkład własny w realizację zadania (np.

świadczenia wolontariuszy)

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

IV. Inne wybrane informacje dotyczące zadania

1. Partnerzy biorący udział w realizacji zadania (ze

szczególnym uwzględnieniem organów administracji publicznej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Posiadane zasoby kadrowe - konieczne z punktu widzenia

 

Ogólna liczba osób pracujących przy realizacji zadania (w przeliczeniu na pełne etaty): [

],

 

 

w tym wolontariusze (w przeliczeniu na pełne etaty): []

 

 

Inne informacje o zasobach kadrowych, w tym o kwalifikacjach osób zatrudnionych przy

realizacji zadania oraz o kwalifikacjach wolontariuszy

 

 

 

realizacji zadania

 

3. Posiadane rodzaje zasobów rzeczowych [lokalowe, sprzętowe -

wraz z informacją o stanie technicznym, inne] - ważne z punktu

 

 

 

 

 

 

widzenia realizacji zadania

 

 

 

4. Koszty korzystania z zasobów, o których mowa w pkt 3 [z

 

 

 

 

 

 

podziałem na rodzaje zasobów]

 

 

 

 

5. Dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań podobnego

 

 

 

 

rodzaju

 

6. Informacje na temat dotychczasowych zadań realizowanych we

 

 

 

 

współpracy z administracją publiczną

 

7. Dodatkowe uwagi lub informacje wnioskodawcy

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

Oświadczam(-my), że:

1) proponowane zadanie w całości mieści się w zakresie

   działalności statutowej naszej organizacji pozarządowej*/

   podmiotu*/jednostki organizacyjnej*/,

2) proponowane zadanie jest zadaniem z zakresu, o którym mowa w

   art. 4 ust. 1 pkt ........ ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.

   o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

3) organizacja pozarządowa*/ podmiot*/ jednostka

   organizacyjna*/ jest związana(-ny) niniejszą ofertą przez

   okres do dnia ...............................,

4) wszystkie podane w ofercie informacje są zgodne z aktualnym

   stanem prawnym i faktycznym.

(pieczęć organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki

 organizacyjnej*)

     .....................................................

     .....................................................

        (podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób

     upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu

       organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki

                      organizacyjnej*)

Załączniki i ewentualne referencje:

1. Aktualny odpis z rejestru (ważny do 3 miesięcy od daty

   wystawienia).

2. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok.

3. .....................................................

4. .....................................................

5. .....................................................

 

Poświadczenie złożenia oferty

 

 

 

 

 

 

 

Adnotacje urzędowe (nie wypełniać)

 

 

 

 

 

_______________

* Niepotrzebne skreślić.

 

 

ZAŁĄCZNIK Nr 3

do Zarządzenia nr 16

Kujawsko – Pomorskiego Kuratora Oświaty

z dnia 5 kwietnia 2005 r.

 

 

UMOWA NR ..........

zawarta w dniu .......................... r.

w ...................................,

pomiędzy

 Kujawsko-Pomorskim Kuratorem Oświaty  reprezentowanym przez p. Wiesławę Tomasiak – Wyszyńską zwanym dalej “Zleceniodawcą” przy kontrasygnacie p. Marioli Sądowskiej – Głównej Księgowej Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy a Organizacją Pozarządową/Podmiotem .........................................................................

.................................................................................................................................................................................

 z siedzibą w ..................................................................., zwaną dalej „Zleceniobiorcą”, reprezentowaną przez: .................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................. ..............................

 § 1. 1. Zleceniodawca zleca Zleceniobiorcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.                     o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz .U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.) realizację zadania publicznego, określonego szczegółowo w ofercie złożonej przez Zleceniobiorcę w dniu ......................................., stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, a Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonać zadanie w zakresie i na zasadach określonych  w niniejszej umowie.

2. Niniejsza umowa jest, w rozumieniu art.16 ust.1 ustawy powołanej w ust.1, umową o wsparcie realizacji zadania.

 

§ 2. 1. Zleceniodawca zobowiązuje się do przekazania na realizację zadania dotację ......................................... w wysokości ...................................zł. (słownie:..................................................................................... złotych).

2. Przyznane środki finansowe na dofinansowanie wyżywienia, noclegów i realizację programu dla ............................ uczestników w wysokości .............. zł na jednego uczestnika dziennie, razem .................... zł (słownie) .................................................................................................................................................... złotych zostaną przekazane na specjalnie w tym celu wyodrębniony rachunek bankowy Zleceniobiorcy przeznaczony wyłącznie do operacji związanych z realizacją zadania  nr rachunku ...................................................................

.................................................................................................................................................................................

w następujący sposób:

I transza w wysokości 75% dotacji  ............................................... słownie .........................................................

............................................................................................................................. do dnia ....................................

 

II transza w wysokości ............................ słownie .................................................................................................

    ........................................................... po rozliczeniu zadania

   

§ 3.1.Termin wykonania zadania ustala się od dnia podpisania umowy do dnia ..................................................

 

2. Zadanie zostanie wykonane zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.

 

§ 4. Zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia wyodrębnionej dokumentacji finansowo-księgowej środków finansowych otrzymanych na realizację zadania.

 

§ 5. Zleceniobiorca upoważnia ...............................................................................................................................

                                                        (nazwa podwykonawcy oraz siedziba)

do bezpośredniego wykonywania następującej części zadania

...................................................................................................................................................

                                                                    (określenie części zadania)

 

§ 6.  Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykorzystania przekazanych środków finansowych zgodnie z celem,
na jaki je uzyskał i na warunkach określonych niniejszą umową. Dotyczy to także ewentualnych przychodów uzyskanych przy realizacji umowy, których nie można było przewidzieć przy kalkulowaniu wielkości dotacji, oraz odsetek bankowych od przekazanych przez Zleceniodawcę środków, które należy wykorzystać wyłącznie na wykonanie zadania.

 

§ 7. 1. Zleceniodawca sprawuje kontrolę prawidłowości wykonywania zadania przez Zleceniobiorcę, w tym wydatkowania przekazanych mu środków finansowych.

 

2. W ramach kontroli, o której mowa w ust.1, upoważnieni pracownicy Zleceniodawcy mogą, badać dokumenty i inne nośniki informacji które mają lub mogą mieć znaczenie dla oceny prawidłowości wykonywania zadania oraz żądać udzielenia ustnie lub na piśmie informacji dotyczących wykonania zadania. Zleceniobiorca na żądanie kontrolującego jest zobowiązany dostarczyć lub udostępnić dokumenty i inne nośniki informacji oraz udzielić wyjaśnień i informacji w terminie określonym przez kontrolującego.

               

§ 8. Sprawozdanie z wykonania zadania powinno zostać sporządzone przez Zleceniobiorcę na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 5 do umowy.

 

§ 9. Przyznane środki finansowe, określone w § 2 ust.1, Zleceniobiorca jest zobowiązany wykorzystać do dnia ....................... . Środki finansowe nie wykorzystane do tego terminu Zleceniobiorca jest zobowiązany zwrócić w terminie do dnia .......................... na rachunek bankowy Zleceniodawcy nr 53101010780072852230000000.

 

 § 10. Do zamówień na dostawy oraz usługi, opłacanych ze środków pochodzących z dotacji, Zleceniobiorca stosuje przepisy o zamówieniach publicznych.

 

 § 11. Umowa może być rozwiązana na mocy porozumienia Stron w przypadku wystąpienia okoliczności,
za które Strony nie ponoszą odpowiedzialności, a które uniemożliwiają wykonywanie umowy.

 

§ 12. W przypadku rozwiązania umowy skutki finansowe i ewentualny zwrot środków finansowych Strony określą w sporządzonym protokole.

 

 § 13. Umowa może być rozwiązana przez Zleceniodawcę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wykorzystywania udzielonej dotacji niezgodnie z przeznaczeniem, nieterminowego oraz nienależytego wykonywania umowy w tym w szczególności zmniejszenia zakresu rzeczowego realizowanego zadania, stwierdzonego na podstawie wyników kontroli oraz oceny realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych. Rozwiązując umowę, Zleceniodawca określi kwotę dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem, wraz
z ustawowymi odsetkami naliczanymi od dnia przekazania dotacji z budżetu państwa, termin jej zwrotu oraz nazwę i numer konta, na które należy dokonać wpłaty.

 

§ 14. Wykonanie umowy nastąpi z chwilą zaakceptowania przez Zleceniodawcę sprawozdania, o którym mowa w § 8 .

 

§ 15. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 16. W zakresie nieuregulowanym umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia
26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 ze zm.). Zleceniobiorca oświadcza, że znane są mu obowiązki wynikające z przepisów prawa, w szczególności ustawy powołanej
w § 1 ust.1.

 

§ 17. Ewentualne spory, powstałe w związku z zawarciem i wykonywaniem niniejszej umowy, Strony poddadzą rozstrzygnięciu właściwego, ze względu na siedzibę Zleceniodawcy, sądu powszechnego.

§ 18. Umowa niniejsza została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej
ze Stron.

 

       Zleceniobiorca:                                                                                                          Zleceniodawca:

.......................................                                                                                                 ..................................          

        

*niepotrzebne skreślić

ZAŁĄCZNIKI:

1)       oferta realizacji zadania publicznego

2)       harmonogram realizacji zadania

3)       zaświadczenie wydane przez właściwego Kuratora Oświaty o zgłoszeniu placówki wypoczynku

4)       oświadczenie Zleceniobiorcy o zgodności odpisu z rejestru ze stanem prawnym i faktycznym w dniu podpisania umowy.

5)       wzór sprawozdania

6)       potwierdzone kserokopie faktur

7)       lista uczestników

 

ZAŁĄCZNIK Nr 4

do Zarządzenia nr 16

Kujawsko – Pomorskiego Kuratora Oświaty

z dnia 5 kwietnia 2005 r.

SPRAWOZDANIE (CZĘŚCIOWE*/KOŃCOWE*)1

z wykonania zadania publicznego

                   ......................

                       (nazwa zadania)

         w okresie od ........... do ............,

          określonego w umowie nr ..............,

       zawartej w dniu .................., pomiędzy

.............................  a  ............................

  (nazwa organu zlecającego)           (nazwa organizacji

                                     pozarządowej*/podmiotu*/

                                    jednostki organizacyjnej*)

      Data złożenia sprawozdania: .....................

Część I. Informacje ogólne

1. W jakim stopniu planowane cele zostały zrealizowane

 

 

 

 

 

 

 

2. Opis wykonania zadania (działań lub efektów zawartych w

ofercie organizacji pozarządowej*/podmiotu*/jednostki

organizacyjnej* i w umowie)2

 

 

 

 

 

 

3. Informacje o beneficjentach*/adresatach* zadania

(liczebność, charakterystyka ze względu na istotne dla

realizacji zadania cechy, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania,

 

 

 

 

 

 

status materialny)

 

 

 

 

 

 

4. Wymierne rezultaty realizacji zadania (odpowiednio do oferty

organizacji pozarządowej*/podmiotu*/jednostki organizacyjnej*)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Rola partnerów w realizacji zadania (ze szczególnym

uwzględnieniem organów administracji publicznej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Część II. Sprawozdanie z wykonania wydatków

A. Informacja o wydatkach poniesionych przy wykonaniu zadania

Całkowity koszt w okresie sprawozdawczym (w zł) [  ],

  w tym koszty pokryte z uzyskanej dotacji (w zł) [  ],

  w tym środki własne (w porównaniu z ofertą)     [ ( ) ]

1. Kosztorys ze względu na rodzaj kosztów (w zł)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Lp.

 

 

 

 

 

Rodzaj

kosztów i

sposób ich

kalkulacji

 

 

Całość zadania

 

 

 

 

Poprzednie okresy

sprawozdawcze

(narastająco)

 

 

Bieżący okres

sprawozdawczy

 

 

 

 

 

 

 

koszt

całkowity

 

w tym z

dotacji

 

koszt

całkowity

 

w tym z

dotacji

 

koszt

całkowity

 

w tym z

dotacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Łącznie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Kosztorys ze względu na źródło finansowania

 

 

 

 

 

 

 

projektu - z jakiego tytułu?

 

 

nazwę. Na jakiej podstawie?

 

 

nazwę. Na podstawie jakiego

stosunku prawnego?

 

 

 

 

 

 

 Źródło finansowania

 

 

 

 

Całość zadania

 

 

 

Poprzednie okresy

sprawozdawcze

(narastająco)

 

Bieżący okres

sprawozdawczy

 

 

 

 

%

 

 

%

 

 

%

 

Koszty pokryte z dotacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Środki własne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wpłaty i opłaty uczestników

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sponsorzy publiczni -podać

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sponsorzy prywatni -podać

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogółem:

 

 

100%

 

 

 

100%

 

 

 

100%

 

 

 

 

Uwagi mogące mieć znaczenie przy ocenie realizacji budżetu:

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

B. Zestawienie faktur (rachunków)3

 

 

 

 

C. Podsumowanie realizacji budżetu

Kwota dotacji określona w umowie    [  ]

Dotychczas przekazana łączna kwota dotacji [  ]

Dotychczas poniesione łączne wydatki pokrywane z dotacji [  ]

Uwagi dotyczące wzajemnych zobowiązań4

Część III. Dodatkowe informacje

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

...............................................................

Załączniki:5

1. ............................................................

2. ............................................................

3. ............................................................

4. ............................................................

5. ............................................................

Oświadczam(-my), że:

1) od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny organizacji pozarządowej*/podmiotu*/jednostki organizacyjnej*,

2) wszystkie podane w niniejszym sprawozdaniu informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym,

3) zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane za środki finansowe uzyskane w ramach umowy zostały dokonane zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.(pieczęć organizacji pozarządowej*/podmiotu*/jednostkiorganizacyjnej*)

   .........................................................

   .........................................................

   .........................................................

   (podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób upoważnionych

   do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji

   pozarządowej*/podmiotu*/jednostki organizacyjnej*)

Poświadczenie złożenia sprawozdania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adnotacje urzędowe (nie wypełniać)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________

* Niepotrzebne skreślić.

POUCZENIE

Sprawozdania składa się osobiście lub nadsyła listem poleconym

w przewidzianym w umowie terminie na adres organu zlecającego.

1 Sprawozdanie częściowe i końcowe sporządzać należy w okresach określonych w umowie.

2 Opis musi zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z ich układem zawartym w ofercie, która była podstawą przygotowania umowy. W opisie konieczne jest uwzględnienie wszystkich planowanych działań, zakres, w jakim zostały zrealizowane, i wyjaśnienie ewentualnych odstępstw w ich realizacji, zarówno jeśli idzie o ich zakres, jak i harmonogram realizacji.

3 Do sprawozdania załączyć należy spis wszystkich faktur (rachunków), które opłacone zostały w całości lub w części ze środków pochodzących z dotacji. Spis zawierać powinien: nr faktury (rachunku), datę jego wystawienia, wysokość wydatkowanej kwoty i wskazanie, w jakiej części pokryta ona została z dotacji, oraz rodzaj towaru lub zakupionej usługi. Każda z faktur (rachunków) opłaconych z otrzymanej dotacji powinna być opatrzona na odwrocie pieczęcią organizacji, podmiotu lub jednostki organizacyjnej oraz zawierać sporządzony w sposób trwały opis zawierający informacje: z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta oraz jakie było przeznaczenie zakupionych towarów, usług lub innego rodzaju opłaconej należności. Informacja ta powinna być podpisana przez osobę odpowiedzialną za sprawy dotyczące rozliczeń finansowych organizacji. Do sprawozdania nie załącza się faktur (rachunków), które należy przechowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i udostępniać podczas przeprowadzanych czynności kontrolnych.

4 Wielkość kolejnej transzy dotacji lub ewentualna kwota podlegająca zwrotowi na rzecz organu zlecającego po zakończeniu zadania.

5 Do niniejszego sprawozdania załączyć należy dodatkowe materiały mogące dokumentować działania faktyczne podjęte przy realizacji zadania (np. listy uczestników projektu, publikacje wydane w ramach projektu, raporty, wyniki prowadzonych ewaluacji), jak również dokumentować konieczne działania prawne (kopie umów, kopie dowodów przeprowadzenia odpowiedniego postępowania w ramach zamówień publicznych.

 

 

metryczka


Wytworzył: Hanna Niewiadomska (7 kwietnia 2005)
Opublikował: Krzysztof Nowakowski (7 kwietnia 2005, 09:24:40)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3861